Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

Makijaż powiększający oko





Dzisiejszy makijaż, który chcę Wam pokazać to makijaż dla wszystkich tych, którzy chcą optycznie powiększyć oko. 


Makijaż ten może być używany jako dzienny, ale sprawdzi się też w ważnych wyjściach. Można go więc uznać za uniwersalny :)




Aby optycznie powiększyć oko musimy pamiętać, aby cienie były jasne (da to najlepszy efekt). Kształt i grubość kreski też ma tutaj znaczenie. Gruba będzie sprawiała wrażenie "ciężkiego" oka, natomiast wyciągnięta pod odpowiednim kątem w "jaskółkę" fajnie podkreśli kształt oka oraz "otworzy" nam oko.
Linię wodną należy zaznaczyć kredką białą bądź w kolorze nude - tę polecam bardziej, gdyż daje bardziej naturalny efekt. 
Pod żadnym pozorem nie wolno zaznaczyć linii wodnej czarną kredka! 
Dolną powiekę kierując się od zewnętrznego kącika do 1/3 jej części można (ale nie trzeba) zaznaczyć kolorem o 2 tony ciemniejszym od cienia bazowego, który nakładamy na całą powiekę ruchomą oraz nieruchomą, aż pod sam łuk brwiowy.
Ciemniejszym kolorem (brudna śliwka + szary) zaznaczyłam miejsce tuż nad załamaniem powieki, aby powieka ruchoma sprawiła wrażenie większej i bardziej widocznej :)
Według mnie ważnym elementem jest doklejenie sztucznych rzęs. One też otwierają oko.
Oczywiście należy wytuszować oczy :)


*Wszystkie porady odnośnie powiększenia oka są moimi spostrzeżeniami. Możecie więc się z nimi nie zgadzać :D :D









Ja wybrałam wersję bardziej kobiecą czyli z czerwonymi ustami, ale zdjęcie z nudziakiem też dla Was zrobiłam :D





Jak Wam się podoba taki makijaż? 
Zgadzacie się z moją instrukcją powiększenia oka? :D


:*:*:*






17 komentarzy:

  1. Masz piękną twarz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wyszedł Ci bardzo ładnie :) ja aby powiekszyć oko linię wodną maluję zwykle białą kredką:) Kreski w ogóle malować juz nie umiem :P Kiedyś to robiłam, ale teraz jakoś nei mam eyelinera czasem robie to czarna kredka i rozcieram kolor ku górze pedzelkiem tak, jak Ty zrobiłaś to eyelainerem :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnej kreski w ogóle nie trzeba malować. Najważniejsze są jasne cienie i jasna linia wodna. Jednak czarna kreska daje ogólny fajny wygląd makijażu :) i zgadzam się z Tobą - wcale nie trzeba używać do tego eyelinera. Wystarczy choćby cień czy kredka :)

      Usuń
  3. piękny makijaż, faktycznie powiększa oko i jest uniwersalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie kreski. Uwielbiam Twój blog, robisz świetny makijaż, zazdroszczę <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dzięki tej kresce i jasnym cieniom oko wydaje się większe, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, bardzo łądnie w nim wyglądasz :) Usta idealnie pomalowane :)
    No i zostałam 100 obs :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny! Zapiszę sobie zdjęcie i spróbuję zrobić w wolnej chwili ;) Tylko jak zrobić taką idealną kreskę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba! Najlepszy dowód na to, że komuś się podoba jest właśnie odgapienie makijażu więc DZIĘKUJE! I pochwal się swoim jak już go zrobisz :)
      Jak zrobić kreskę? Hmmmm.. kiedyś zrobię o tym post, bo tak "na sucho" to nie umiem wytłumaczyć :) Najważniejsze jest ćwiczyć! :)

      Usuń
  8. Klasyka! Zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to perfekcyjny makijaż, często maluję sie podobnie.
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taką klasykę, uważam że każda kobieta wygląda w takim makijażu świetnie bez dwóch zdań. Ty wyglądasz cudnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)