Obserwatorzy

sobota, 11 stycznia 2014

Makijaż - Dzienniak w kolorze zielonym




Dziś mam dla Wam makijaż dzienny, w kolorze którego prawie w ogóle nie noszę. Chodzi tutaj o zieleń/oliwkę. Dopiero niedawno zaczęłam przekonywać się do tego koloru na moich powiekach.
Za niedługo pojawi się u mnie pierwsza studniówkowa klientka, więc muszę jakoś wyglądać :P tym bardziej, że dopadło mnie przeziębienie i mój nos niezbyt ładnie wygląda :)



Aby kreska nie była zbyt mocna namalowałam ją brązowym cieniem.



Jeżeli nic się nie zmieni ten makijaż będziecie oglądać częściej, ponieważ do jego stworzenia użyłam kosmetyków, które chcę Wam pokazać (recenzje).
Myślę, że pokażą się one już niebawem.


To teraz czas na całą buźkę :)




Do makijażu użyłam:

Oczy
 - białą bazę NYX, 
- cień Sensique (nr 117) - jako cień bazowy
- tradycyjnie paletki Sleek,
- tusz Pierre Rene Gigantic Brush

Brwi:
- Maybelline color Tattoo (nr 40)

Twarz:
- podkład KOBO Matt Make Up
- puder Pierre Rene Loose Powder (02 Sun Brown)
- kamuflaż Catrice Camuflage Cream (020)
- korektor rozświetlający pod oczy ARTDECO (nr7)
- bronzer The Balm Bahama Mama
- róż Sleek Blush By 3 LACE
- rozświetlacz The Balm Maty-Lou Monizer

Usta:
- pomadka NYX Lip Smacking Fun Colours (628 Te Rose)




Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)

Lubicie/nosicie takie dzienniaki czy jednak wolicie coś mocniejszego? 

:)

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)