Obserwatorzy

środa, 28 maja 2014

Mój udział w konkursie "Ekstremalna Metamorfoza cz.II"





Witam! 


Jak już większość z Was wie Justyna z justynakolodziej.blogspot.com organizuje drugą część konkursu "Ekstremalna Metamorfoza".
Sponsorem tego konkursu jest firma kosmetyczna Glazel Visage i to właśnie ich kosmetyki można wygrać.


Wszystkie zasady konkursu znajdziecie TUTAJ




Ja sama biorę udział w tym konkursie i zachęcam też Was, bo można wygrać fajne kosmetyki, a przy tym jest to dobra zabawa! :)


Oto moja praca
Nie przestraszcie się zdjęcia bez makijażu - ciąża pomaga mi "ładnie" wyglądać :P






I przy okazji zdjęcia makijażu :)







Widziałam już inne prace więc wiem, że jako takich szans nie mam, ale próbować zawsze można. 



Za niecałe 3 tygodnie mam wesele i zastanawiam się nad takim właśnie makijażem więc
Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba :)
Możecie również wysyłać linki do Waszych prac. Chętnie obejrzę.


Miłego dnia! 


14 komentarzy:

  1. świetny ten makijaż a metamorfoza wielka :) ale ktora z nas wyglada idealnie bez makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czy inaczej jesteś bardzo ładna. Życzę Ci powodzenia w konkursie. Makijaż bardzo mi się podoba. Marzy mi się posiadać taki limonkowy cień (mam nadzieję, że dobrze rozpoznałam)... A połączenie go z szarościami - bomba. Idealnie współgrają. U mnie ostatnio pojawiła się pomarańczka, ale jak tylko mi wpadnie w ręce takie limonkowe cudeńko, to coś wymyślę. Jakiego cienia użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to cień z paletki Sleek Del Mar :)

      Usuń
    2. Jak Cię tu dawno nie było! Ciąża, a może już dziecko pewnie pochłania teraz sporo czasu? :)

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie! Nominowałam Cię do 'Liebster Blog Award' - jeśli chcesz, weź udział w zabawie :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny... ta zieleń w wewnętrznym kąciku po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładną cerę :) śliczny makijaż ! idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :) Pięknie wyglądasz :) Ciąża Ci służy, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej info tutaj, w najnowszym wpisie: www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie :* Dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana rewelacyjna :) nie tyle ciąża pomaga co brak czasu dla siebie na kilka miesięcy po tej ciąży ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)