Obserwatorzy

sobota, 5 kwietnia 2014

Makijaż: brąz + zieleń





Dziś mam makijaż jakiego wcześniej nie wykonywałam - ciemne oba kąciki i jaśniejszy środek powieki.
Myślę, że jak na pierwszy raz poszło mi całkiem nieźle, choć na zdjęciach już widziałam co bym poprawiła :)

Makijaż należy do tych wieczorowych, ale jeśli któraś lubi tak mocno zaznaczone oko to można też wyjść w nim w ciągu dnia.
Można też go przerobić na dzienny nie zaznaczając tak mocno dolnej powieki. 

Makijaż to połączenie dwóch cieni - brązu i zieleni i czarny eyeliner/ czarna kredka do oczu. 

Nie będę się dużo rozpisywać. Same popatrzcie :)















Na usta naniosłam tylko bezbarwny błyszczyk, a na buźkę podkład, korektor, bronzer i rozświetlacz. Zrezygnowałam tutaj z różu.




Podoba się? :P


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie brązu i zieleni! <3 bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny make up! Aż sama mam ochotę coś takiego zmalować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)