Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

Efekty stosowania odżywki NewVitaLash



Nie wiem czy pamiętacie, ale we wrześniu pisałam, że będę testować odżywkę do rzęs firmy NewVitaLash, którą dostałam w ramach współpracy.
Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ (mój post).

Dziś przyszła pora pochwalić się efektami stosowania tej właśnie odżywki. 

Odżywkę stosowałam codziennie przez 2 miesiące po dokładnym demakijażu oczu. Nakładałam ją przed snem. 

Konsystencja odżywki bardzo mi odpowiada - nie za gęsta, ale też nie za rzadka. Taka w sam raz :)
Nie spływa z oczu, przezroczysta, bezzapachowa, a co najważniejsze nie uczula i nawet pomimo dostania się do oka (co zdarzyło mi się raz przez nieuwagę) nie piecze!

Moje rzęsy z natury są krótkie, proste jak drut i jasne. Bez tuszu prawie w ogóle ich nie widać.

Efekty odżywki zauważyłam już po 3 tygodniach stosowania co muszę przyznać, że mnie pozytywnie zaskoczyło. Rzęsy co prawda dalej są proste (taka już ich natura - nawet zalotka sobie z nimi nie radzi :/ ), ale są znacznie grubsze i mocniejsze. 
Prawie przy każdym demakijażu zauważałam choć jedną rzęsę na waciku, a odkąd stosuję odżywkę zdarzyło się to może 3-4 razy w ciągu tych 2 miesięcy. 

Co prawda cena odżywki jest dość wysoka 230zł, ale za to jest ona bardzo wydajna!
Mimo codziennego używania ja nadal mam wrażenie, że opakowanie jest pełne.



Dosyć mojego "gadania" - pora przejść do dowodu :)






Dla tych, które nie są pewne efektów - nie, rzęsy przed nie są ani przypudrowane, ani nic w tym stylu :P



Jest to tylko i wyłącznie moja opinia na temat odżywki. 
Mimo współpracy nie zostałam do niej przymuszona!




A czy Wy miałyście okazję stosować ten produkt? 
Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na jej temat :)





Pozdrowionka! :)



3 komentarze:

  1. Wow!! Ja mam innej firmy i czekam na efekty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że efekty są widoczne już po 3 tygodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no efekt faktycznie niezły !
    swoją drogą masz śliczne oczy :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)