Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2013

Oto ja :)

Witajcie kochani! 


Dziś 1 dzień września. Większości ludziom ten dzień kojarzy się ze szkołą, ale na szczęście mnie już to nie dotyczy :) 

Co prawda pogoda nie dopisuje, ale dobry humor mnie nie opuszcza :)

Na tym blogu jeszcze nie było wpisu z moim zdjęciem, więc stwierdziłam, że pokaże Wam się wraz z pierwszym dniem nowego miesiąca. 




Ja w swoim żywiole:)



I jeszcze kilka zdjęć z ostatnich dni wakacji :)













Nie może tu również zabraknąć mojej suczki Nelli. 
Jak każda dziewczyna umie oszukać wagę :D :D



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam fotkami :)

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;) a piesek śliczniusi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziękuję bardzo! Miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. O kurczę! Nie spodziewałam się takich komentarzy ;) Dziękuję pięknie! :) :

      Usuń
  4. Śliczna, pięknie uśmiechnięta, pełna uroku, jestem oczarowana :) a Nelusia kochana i mądra ;) wie jak się zważyć ;) od dzisiaj chyba też zacznę stawać jedną nogą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, ach... dziękuję!!!
      No tak Nelli to baaaaardzo mądry piesek :) I jeszcze ten jej "uśmieszek"... :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)