Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Liebster Award

Liebster Award!




Dostałam nominacje od damulka.blogspot.com :)



O co chodzi :

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


Pytania mi zadane i moje odpowiedzi:

1.Kosmetyk który cię ostatnio pozytywnie zaskoczył?
Maseczka do włosów Loreal Paris ELSEVE Total Repair exstreme - tylko ona poradziła sobie z moimi bardzo (!) zniszczonymi włosami
2. Ulubiona książka?
Dziecko niczyje / Michael Seed - POLECAM!
3. Co lubisz w swoim mieście?
To, że nie jest miastem :)
4. Coś bez czego nie wyjdziesz z domu?
Telefon, portfel, ubrania :)
5. Ulubiony blog?
6. Kim chciałaś zostać kiedy byłaś dzieckiem?
Fryzjerką - nadal kocham czesać! :P
7. Ulubiona drogeria?
Hmmm... Chyba Rossman. Najczęściej korzystam ze sklepów internetowych
8. Czego nie lubisz jeść?
Wszystkiego co mi nie smakuje :)
9. Co chciałabyś zmienić w twoim wyglądzie?
Niczego! Tak mnie stworzył Bóg, a jeżeli komuś coś nie odpowiada niech po prostu nie patrzy! 
10. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
Wszystkie mają w sobie "to coś", ale najbardziej lubię lato
11. Najważniejsza osoba w twoim życiu?
Mój najukochańszy mąż!

Nominuję:
http://martamakeup-cosmetics.blogspot.com
http://kosetykowka.blogspot.com
http://martalovescosmetic.blogspot.com
http://bodah992.blogspot.com

Niestety nie jestem w stanie nominować aż 11 blogów:/

Oto moje pytania:

1. Lubisz gotować?
2. Jaki kosmetyk najczęściej stosujesz?
3. Czy masz jakieś kompleksy?
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
5. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
6. Jakie danie lubisz najbardziej?
7. Czy oglądasz seriale? Jakie?
8. Kariera czy dziecko?
9. Czy masz tatuaż?
10. Co jest Twoją największą pasją?
11. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?


Zapraszam do zabawy! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)