Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Pierwszy dzień bloga :)

WITAM NA MOIOM BLOGU!





To mój pierwszy blog w życiu. Będę na nim przedstawiać głównie makijaże wykonane przeze mnie, ale także znajdzie się tu conieco o kosmetykach do pielęgnacji, oraz recenzje kosmetyków, które wpadną w moje ręce :)
Co jakiś czas pochwalę się też jakimiś fotkami, np. z wypadów lub jakąś stylizacją:)

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania możecie wysyłać je na mój e-mail: angela005@vp.pl Chętnie na nie odpowiem :) 

Piszcie mi również w komentarzach co chciałybyście zobaczyć na moim blogu.
 
Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie Was tutaj przybywać :)


Pozdraiwam Was bardzo serdecznie i zapraszam do oglądania! :)

x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)